Увага! Одержувачі житлових субсидій та пільг, які отримують їх згідно з постановою КМУ від 07.03.2022 №215
Звертаємо увагу одержувачів житлових субсидій та пільг, яким такі виплати призначені до 24.02.2022, які проживали на тимчасово окупованій території чи в зоні активних бойових дій та які з початку повномасштабної агресії не зверталися до органів соціального захисту населення чи Пенсійного фонду України за перепризначенням житлової субсидії або пільги.
Постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.2024 №521 внесено зміни до постанови Уряду від 07.03.2022 №215, відповідно до яких Пенсійний фонд України з червня 2024 року припиняє нарахування та виплату пільг і житлових субсидій, що надавались згідно з цією постановою.
Враховуючи вищезазначене, даній категорії громадян для продовження отримання житлових субсидій та пільг необхідно до 1 липня 2024 року особисто звернутись та подати відповідну заяву або до:
- найближчого сервісного центру Пенсійного фонду України;
- уповноважених посадових осіб виконавчих органів сільських, селищних, міських рад відповідних територіальних громад;
- ЦНАПів.
До заяви долучаються також інші документи, необхідні для встановлення права/подовження виплати пільг або житлових субсидій, в тому числі:
- паспорт громадянина України в формі книжки або ID-картки;
- довідку про зареєстроване місце проживання (додаток 13 до ID-картки), за наявності;
- довідку про реєстраційний номер облікової картки платника податків (у разі відмови через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків потрібно мати відмітку в паспорті);
- посвідчення, що підтверджує пільгову категорію (для пільговиків);
- довідку внутрішньо переміщеної особи або договір оренди (у разі призначення виплат за фактичним місцем проживання) та інші документи, які передбачені постановами Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 №848 (для житлових субсидій) та від 17.04.2019 №373 (для пільг).
За можливості, рекомендуємо надати квитанції про оплату житлово-комунальних послуг, або інші документи, які містять актуальні реквізити особових рахунків та реквізити постачальників послуг.
У разі неможливості звернення до сервісного центру ПФУ заяву та інші документи можна надіслати до Пенсійного фонду поштовим відправленням або подати через вебпортал електронних послуг ПФУ https://portal.pfu/gov/ua чи засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (Дія).
У разі подання заяви через вебпортал електронних послуг ПФУ необхідно спочатку зайти в особистий кабінет, у розділі “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Заява на житлову субсидію чи пільгу”, підпункт “Заява про призначення та надання житлової субсидії/пільги”. Далі заповнити онлайн-форми, додати необхідні скановані документи, сформувати заяву, накласти кваліфікований електронний підпис та надіслати до ПФУ.
Громадянам для отримання більш детальної інформації можна звернутися за телефонами “гарячої” лінії Головного управління: 0673024566, 0672960667 (у тому числі за допомогою WhatsApp, Viber, Telegram). Прийом дзвінків здійснюється: понеділок-четвер - з 8.00 до 17.00, п’ятниця - з 8.00 до 16.00.