Прості поради допоможуть українцям «залишити гроші собі»: стартувала всеукраїнська кампанія з енергоефективності
1 травня 2025 року в Україні стартувала інформаційна кампанія «Залиш ці гроші для себе», ініційована Міністерством розвитку громад та територій України, Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України та Данським енергетичним агентством.
Головна мета ініціативи — донести до кожного українця просту, але надзвичайно важливу думку: енергоефективність — це доступно, вигідно та актуально, особливо в умовах війни та енергетичних викликів. Кампанія закликає впроваджувати як прості звички енергозбереження в побуті, так і скористатися державними програмами підтримки для більш глибоких змін.
📊 Згідно з дослідженнями, 72% українців уже практикують енергозбереження, але 58% вказують на брак зрозумілої інформації, як це робити ефективніше.
👩💼 Ганна Замазєєва, голова Держенергоефективності, наголошує:
«Енергоефективність — це не складна техніка, а буденні звички. Використання ламп економкласу, налаштування бойлера чи побутової техніки класу “А” — це вже крок до економії та енергетичної незалежності».
Долучилось і Данське енергетичне агентство, поділившись досвідом Данії у сфері енергоефективності.
«Ми прагнемо показати: енергозбереження — це і про гроші, і про майбутнє», — відзначила Ібен Мьоллєр Сондергард, заступниця генерального директора агентства.
📌 Більше інформації та практичних порад — на сайті: www.eeua.org.ua